Моніторингове дослідження
рівня знань дітей дошкільного віку здійснюється відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти за розділами:

1. Особистість дитини.

2. Дитина у соціумі.

3. Дитина у природному довкіллі.

4. Дитина у світі культури.

5. Гра дитини.

6. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі.

7. Мовлення дитини.

ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ ЗА ОСВІТНІМИ НАПРЯМКАМИ У МЕЖАХ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ (ЯСЛА-САДОК) №63 «ТОПОЛЬКА» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА 2022 – 2023 н. р.

Показники компетентності дошкільників та засвоєння програмових вимог відповідно до Базового компонента дошкільної освіти за 2020 – 2021 н. р.wym-1628514972139

Показники компетентності дошкільників та засвоєння програмових вимог відповідно до Базового компонента дошкільної освіти за 2019 – 2020 н. р. wym-1618226745097

Показники компетентності дошкільників та засвоєння програмових вимог відповідно до Базового компонента дошкільної освіти за 2018 – 2019 н. р. wym-1618226569263

Діти старшого дошкільного віку - 41 дитина. З них:

- високий рівень показали – 15 дітей;

- достатній – 12 дітей;

- середній – 14 дітей;

- низький – 0 дітей.

Результати моніторигу 2017/2018 н.р.

З 03.05.2018 року по 25.05.2018 року проведено моніторинг рівня розвитку дітей груп старшого дошкільного віку.

Із 39 випускників дошкільного закладу на кінець навчального року компетенції сформовані таким чином:

у повній мірі у 62%, 24 дітей; (високий)

у достатній мірі – 33%, 13 дітей; (середній)

посередньо – 5%, 2 дітей; (низький)

мінімально – 0%;

Моніторинг якості надання освітніх послуг

wym-1542974693152

Кiлькiсть переглядiв: 330

Коментарi