Моніторингове дослідження
рівня знань дітей дошкільного віку здійснюється відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти за розділами:
1. Особистість дитини.
2. Дитина у соціумі.
3. Дитина у природному довкіллі.
4. Дитина у світі культури.
5. Гра дитини.
6. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі.
7. Мовлення дитини.
ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ ЗА ОСВІТНІМИ НАПРЯМКАМИ У МЕЖАХ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ (ЯСЛА-САДОК) №63 «ТОПОЛЬКА» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА 2022 – 2023 н. р.
Показники компетентності дошкільників та засвоєння програмових вимог відповідно до Базового компонента дошкільної освіти за 2020 – 2021 н. р.wym-1628514972139
Показники компетентності дошкільників та засвоєння програмових вимог відповідно до Базового компонента дошкільної освіти за 2019 – 2020 н. р. wym-1618226745097
Показники компетентності дошкільників та засвоєння програмових вимог відповідно до Базового компонента дошкільної освіти за 2018 – 2019 н. р. wym-1618226569263
Діти старшого дошкільного віку - 41 дитина. З них:
- високий рівень показали – 15 дітей;
- достатній – 12 дітей;
- середній – 14 дітей;
- низький – 0 дітей.
Результати моніторигу 2017/2018 н.р.
З 03.05.2018 року по 25.05.2018 року проведено моніторинг рівня розвитку дітей груп старшого дошкільного віку.
Із 39 випускників дошкільного закладу на кінець навчального року компетенції сформовані таким чином:
у повній мірі у 62%, 24 дітей; (високий)
у достатній мірі – 33%, 13 дітей; (середній)
посередньо – 5%, 2 дітей; (низький)
мінімально – 0%;
Моніторинг якості надання освітніх послуг
wym-1542974693152
Кiлькiсть переглядiв: 333