Наш садочок

У нашому дошкільному навчальному закладі функціонує 6 груп, із них 2 групи – для дітей раннього та 4 групи – садового віку.

Режим роботи дитячого садка – 10 годин, 1 група – 10,5 годин на день за п’ятиденним робочим тижнем, окрім святкових та вихідних днів. Робота з дітьми у дошкільному закладі ведеться державною мовою.

Навчальний рік, згідно з вимогами Положення про дошкільний навчальний заклад, починається 1 вересня і закінчується 31 травня, а оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня.

Персонал закладу налічує 34 особи. Навчально-виховний процес забезпечують 15 педагогів.

Робота закладу направлена:

1. Назабезпечення подальшого розвитку дошкільногонавчального закладу, як повноцінного освітнього простору для виховання та розвитку дошкільників.

2. На створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, базису особистісної культури через відкриття світу в його цілісності та різноманітності.

3. На збереження та зміцнення фізичного, психічного, соціального і духовного здоров’я дітей з раннього дитинства шляхом поєднання оптимальної системи педагогічних впливів та співпраці з батьками.

4. На створення безпечних і комфортних умов для дітей та працівників дошкільного навчального закладу; зміцнення матеріально-технічної бази закладу.

5. На підвищення рівня психолого-педагогічної, інноваційної, інформаційної компетентності педагогів, створення оптимальних умов для їх самовдосконалення та самореалізації.

Гурткова робота в дошкільному навчальному закладі

1. Гурток «Чобіток» (музичний напрямок), керівник Таран Т.М.

2. «Шаховий» гурток (спортивний напрямок), керівники: Микитченко М.В.

3. Гурток «Театралик» (театрально-мовленнєвий напрямок), керівники: Задорожня О.М., Таран Т.М.

Вихователі організовують навчально-виховну роботу з дітьми в цікавій формі: ігри-подорожі, ігри-вікторини, ігри-драматизації, широко використовуючи ігрові завдання. Залучають дітей до різноманітних видів діяльності (малювання, аплікація, ліплення, конструювання, вирізання, танцювання, виготовлення аплікацій, рольове перевтілення, співання тощо). Застосовують індивідуальний підхід до кожної дитини.

Кiлькiсть переглядiв: 22

Коментарi